Rancangan Perniagaan

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh

Haa tahu tak Rancangan Perniagaan tu ape? hmmmmm mungkin setengah yang tahu mungkin setengah lagi tidak tahu 50/50 kann? Bagi sesiapa yang dah tahu tu aku rase mesti korang stress, sakit hati, sakit kepala dan symptoms symptoms sewaktu denganyaa

Aku just nak cakap betapa sengalnya badan aku asyik menaip untuk buat RP ni adoyay ponat mu taw dokk haha tapi tape kita hendaklah sentiasa berfikir POSITIF supaya kerja aku senang dibuat kalau fikir susah maka susah lah die HARAP MAKLUM :)

Rancangan perniagaan Penuh dengan nombor yang boleh menyebabkan aku menambah sakit kepala haha nasib baik dah Siap kira dekat sekolah so just buat ajelah tapi susah la nak buat kotak kotak bagai tu ingat senang? THINK POSITIVE PLEASE~ haha

Btw terima kasih bagi sesiapa yang sudi membaca luahan hati ini taktahu nak luahkan kat mane haha kat blogger ni jelah yang boleh okay SELAMAT MAJU JAYA guys  :)