Rotten Kid



Assalammualaikum, 

nak lepas geram boleh tak? hurm ... rotten kid ape tu kanak kanak busuk, budak busuk ? nak dengar cerita tak nie mira nk cite nie..

Pada suatu hari. haha bengong aku harini. macam ni aku main Uno Boost kat facebook korang pernah mainkan? Biasalakn main dengan omputeh speaking english gitu tibe tibe aku rase nak main tulis tulis kat chat tu aku pun tulisla nie..

Mira : !@%
Mira : !@%
Tim : shhh
Mira : taktahu la kenapa
Tim : shame on you.
Mira : whatever
Tim : Rotten kid
Mira : you too :D
Tim : lame
Mira : ugly
Tim : zzzzzz
Mira : i'm sorry okay
Mira : stop it
Tim : too late
Mira : whatever
Tim : dork
Mira : stop it
Mira : thank you
Tim : zzzzzzz
Mira :zzzzz

Mase perbualan keempat tu saje je tulis bahase melayu haha tibe tibe je suruh shhh nak tnye sape yang cari pasal? Baru nak syok sendiri dah kene shhh tak kacau pun dye main jela hais. Pastu boleh plak dye cakap aku tak tahu malu sape yang taktahu malu heh? Pastu Cakap aku tempang kurang ajar kod hais saba jela nasib aku orang malaysia 'Budi Bahasa Budaya Kita' kan? Aku dah minta maaf kodd pastu dye tulis terlambat ohsem.. terlambat ape weyh? Sebenarnya aku minta maaf aku rase serba salah yela dyekan omputeh minta maaf jela kan betol tak? Tapi dye ...? Kenapa aku plak yang minta maaf? Hurmm...

Tapi salah aku jgak pegi lawan balik ckp dye ugly haha oh ye name dye mmg Tim hee ~ mentang mentang dye lagi tua daripada aku boleh plak dye cakap aku kanak kanak busuk cess. Tapi knape die ckap aku 'lame' hish kurang ajar kodd tanak kalah dengan budak kecik tak padan ngan tua haha pandai pandai je aku je ckap dye tua taktahu lahh dye tua ke tak dye guna dp kartoon da dye panggil aku rotten kid mesti la aku anggap dye tua betul tak ? 

Kalau korang yang kene ape korang buat lawan balik tak? Yela kita kan hanye manusia. Manusia mane yang sempurna kan ? haha lari tajuk hee . okla sampai sini jela thank you sudi bace luahan saya pada hari ni peace yahh. Sorry kalau terkasar bahase :D